بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

باتری های سکه ای صاف و براق هرگز چشم کودکان کوچک را جلب نمی کنند ، اما در صورت بلعیده شدن می توانند منجر به سفر به اورژانس و عوارض جدی شوند. بنابراین دوراسل با ایجاد طعم وحشتناک باتری های سکه ای خود در حال اقدام است .

دوراسل با استناد به گزارش دوسالانه NBIH (ژوئیه 2014 - ژوئن 2016) می گوید: "هر ساله صدها باتری سکه لیتیوم به طور تصادفی بلعیده می شوند ، بیش از نیمی از آنها توسط کودکان زیر 6 سال بلعیده می شوند." خوردن باتری ها ظرف چند ساعت باعث ایجاد واکنش شیمیایی مضر در بدن می شود ، بنابراین دلسرد کردن بچه ها برای قرار دادن آنها در دهان بسیار مطلوب است.

تبلیغات

همانطور که The Verge گزارش داد ، Duracell در پشت باتری های سکه های لیتیوم 2016 ، 2025 و 2032 یک پوشش تلخ اضافه می کند ، با توضیح این شرکت که "اگر کودکی یک باتری سکه لیتیوم در دهان خود قرار دهد ، پوشش تلخ آن بلافاصله با بزاق واکنش نشان دهید تا طعم تلخی آزاد شود که باعث بلعیدن بلع می شود. " اقدامات دیگری که برای جلوگیری از هضم این باتری های ریز در کودکان انجام شده است شامل بسته بندی هایی است که "برای کودکان مناسب نیست" ، اگرچه بسیاری معتقدند که این دستگاه برای بزرگسالان نیز امن است. Duracell همچنین شامل هشدارهای ایمنی بسته بندی می شود و در قسمت مثبت باتری یک هشدار حک شده وجود دارد ، بنابراین کاملاً واضح است که آنها باید از کودکان دور نگه داشته شوند.

مربوط
بازگشت به مدرسه مجازی برای تقریباً یک سوم کودکان در سراسر جهان غیرممکن است
FDA سیستم انسولین خودکار را برای کودکان خردسال تأیید می کند
تسلا برای تشخیص سنسور بچه های مانده در اتومبیل های داغ درخواست حسگر می کند
اگر یک پوشش تلخ به اشیا objects کوچک اضافه شود آشنا به نظر می رسد ، احتمالاً به این دلیل است که نینتندو همین کار را برای کارتریج های سوییچ انجام داده است . روکش استفاده شده روی گاری ها بنزوات دناتونیوم است که یک ترکیب شیمیایی غیر سمی است و برای جلوگیری از گاز گرفتن ناخن استفاده می شود. به احتمال زیاد دوراسل از همان ترکیب یا چیزی مشابه باتری های خود استفاده می کند.

  • ۹۹/۱۲/۲۸
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی