بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

باتری آیفون 6 اس پلاس قطعه ای است که زودتر از تمام بخش های این دستگاه مستهلک شده و باید جایگزین شود. همانطور که گفته شد این مسئله می تواند به دلیل رسیدن به سقف چرخه شارژ باتری ایجاد شود.

به علاوه کارهایی هست که ممکن است همه ما انجام بدهیم و ناخواسته عمر باتری را کم تر کنیم. اما حالا که باتری خراب شده است باید برای تعویض آن یک قطعه نو و با کیفیت خریداری کنیم.

سوالاتی در این موقعیت پیش می آید. از کجا باید یک باتری مناسب پیدا کنم که قیمت خوبی هم داشته باشد؟ آیا همه باتری های موبایل Apple iPhone 6s Plus گارانتی دارند؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که بازار پر از نمونه های اصلی و فیک باتری آیفون 6 اس پلاس است که نوسان قیمتی زیادی دارند. نکته این است که بهتر است این قطعات را از معتبرترین فروشگاه ها خریداری کنید.

دلیل این توصیه این است که حداقل میتوانید اطمینان بیشتری به کیفیت محصولی که خریداری می کنید داشته باشید، به علاوه در هنگام خرید می توانید از گارانتی معتبر ما بهره مند شوید.

از آنجایی که رقابت بالایی که در بازار لوازم جانبی موبایل وجود دارد قیمت این باتری اصلی هم متفاوت است. اما اگر به دنبال بالاترین کیفیت، گارانتی و پایین ترین قیمت باتری iPhone 6s Plus هستید، می توانید به بالای همین صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

باتری آیفون 6 اس پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

باتری گوشی آیفون 6 اس پلاس اپل، اصلی و یکی از با کیفیت ترین قطعات موبایل و جزء لوازم جانبی آیفون می باشد که کیفیت آن کلاس A و دارای گواهینامه CE & RoHS می باشد، از فناوری پیشرفته لیتیوم یون برخوردار است و در برابر اضافه بار، گرما و اتصال کوتاه به خوبی مقاوم می باشد. این باتری 100% با آیفون 6 اس سازگار می باشد. سایر ویژگی ها به شرح زیر هستند:

  • یک باتری لیتیوم یون جدید با کیفیت عالی برای آیفون 6 اس پلاس
  • باتری با چرخه شارژ صفر (یعنی باتری تابحال هرگز شارژ نشده و یا شارژ آن تخلیه نشده است)
  • باتری درجه یک با استاندارد UN 38.3 با رعایت دقیق ترین استانداردهای تست UN DOT 38.3 UN از آزمایشات سخت و محکم با موفقیت عبور کرده است
  • بسیار بادوام بوده و در برابر لرزش، شوک، اتصال کوتاه خارجی، شرایط حرارتی شدید، فشار، شارژ و تخلیه اجباری مقاوم می باشد.
  • ۰۲/۱۱/۱۱
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی