بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت آداپتور آیفون 7 پلاس بستگی به کیفیت مدار بکار رفته در آداپتور، مدت ماندگاری در انبار، قدمت و اعتبار شرکت سازنده دارد. از دیگر عوامل موثر در قیمت آداپتور ایفون 7 اس می توان به کیفیت ساخت آداپتور اشاره کرد که می تواند به صورت فیک، های کپی، اورجینال و تقویت شده باشد.

گارانتی آداپتور نیز می تواند روی قیمت آداپتور آیفون 7 پلاس نیز تاثیر گذار باشد

آداپتور شارژر آیفون 7 PLUS  اورجینال علاوه بر گوشی آیفون 7  پلاس   سازگاری مناسبی با اپل واچ و iPod دارد. ساختار بدنه این محصول کاملا پلاستیکی و در بهترین کیفیت ممکن می باشد به گونه ای که میتوان با در کنار هم قرار دادن نسخه اورجینال و فیک این محصول ، به سادگی اصالت آن را تشخیص داد .

اجزا درونی این آداپتور شارژر آیفون با پیشرفته ترین فن آوری ها تولید شده اند  که موجب بهبود عملکرد آداپتور در هنگام شارژ گوشی میشود. کله شارژر آیفون 7 PLUS  اورجینال با دریافت ورودی AC با ولتاژ 100 تا 240 ولت آن را به خروجی 5 واتی و شدت جریان 1 آمپر با 5 ولت ولتاژ تبدیل میکند که برای گوشی شما کاملا استاندارد می باشد. همچنین این آداپتور را با نام دیگر کله شارژر 5 واتی اپل نیز میشناسند که از شاخه های ثابت طراحی شده و برای استفاده در مناطقی از جمله ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، تایوان و …مناسب می باشد همچنین برای استفاده از این آداپتور شارژر در ایران بایستی از یک تبدیل ساده استفاده کنید.

 این مدل کله شارژر آیفون بسیار کوچک و با کیفیت میباشد که وزن آن 25 گرم بوده و در ابعاد 2.5 * 2.5 سانتی متر تولید میشود. فروشگاه لوازم جانبی استپ موبایل  این محصول را با قیمت فوق العاده مناسب ارائه میدهد که میتوانید مشخصات آن را در ادامه مطالعه نمایید.

در سایت iphone-battery کیفیت های شارژر به صورت های کپی و اورجینال ارائه می شود و گارانتی های به صورت های 100 روزه، 200 روزه می باشند. از سایت آمازون نیز می توانید قیمت های انواع مختلف داپتور آیفون 7 پلاس را مشاهده نمایید.

  • ۰۲/۱۱/۱۱
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی