بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

این هفته ، ایکیا به طور عمومی متعهد شد که تا ماه اکتبر 2021 تمام باتری های قلیایی غیر قابل شارژ را از محدوده مبلمان خانه خود حذف کند.

این شرکت سوئدی اظهار داشت که این تصمیم را در پاسخ به چندین مطالعه ارزیابی چرخه زندگی اتخاذ کرده است که نشان می دهد ، "اثرات زیست محیطی باتری های قلیایی در مقایسه با باتری های قابل شارژ نیکل-فلز هیدرید (NiMH) در هنگام استفاده در دستگاه های خانگی معمولی که دارای انرژی بالایی هستند ، بیشتر است. مصرف می شود و بنابراین به طور منظم شارژ می شود - مانند اسباب بازی ها ، چراغ قوه ها ، بلندگوهای قابل حمل یا دوربین ها. "

تبلیغات

طبق گفته های Ikea ، فقط 10 بار شارژ باتری NiMH قابل شارژ برای تولید انتشار گازهای گلخانه ای کمتر از انرژی معادل آن باتری های قلیایی نیاز دارد. پس از 50 بار شارژ مجدد ، تأثیرات محیطی برابر یا کمتر از باتری های قلیایی است. اگر همه مشتریان ایکیا به باتری های قابل شارژ روی بیاورند ، ایکیا پیش بینی می کند که هر ساله زباله های جهانی 5000 تن کاهش یابد. اما این فقط محیط نیست که سود می برد ، مشتری ها هم هزینه کمتری صرف می کنند.

"مصرف کنندگانی که نیاز به استفاده مکرر از باتری دارند می توانند با جایگزینی باتری های قابل شارژ قلیایی از مزایای آن استفاده کنند. صرفه جویی قابل توجهی می شود که در طول زمان انجام می شود - در محیط زیست و همچنین کیف پول آنها. IKEA سال گذشته در حدود 300 میلیون باتری قلیایی به فروش رسانده است ، بنابراین ما می بینیم پتانسیل بسیار خوبی برای الهام بخشیدن به مشتریان برای اتخاذ رفتارهای جدید و استفاده از باتری های قابل شارژ در حد توان بالقوه خود ، "می گوید Emelie Knoester ، مدیر حوزه تجارت در IKEA Range & Supply.

مربوط
عکس ماه بعدی Google؟ در حال کار با انرژی بدون کربن تا سال 2030
لاجیتک در حال افزودن رتبه تأثیر کربن به محصولات خود است
دوراسل باعث می شود که باتری های سکه از نظر هدف طعم دار شوند
ایکیا در حال حاضر باتری های قابل شارژ را با مارک LADDA به فروش می رساند. مارک باتری قلیایی آن ALKALISK نامیده می شود و این باتری ها هستند که تا ماه اکتبر سال آینده از بین خواهند رفت. مشخص نیست که آیا Ikea قصد دارد به استفاده از این برند برای طیف جدیدی از باتری های قابل شارژ NiMH ادامه دهد. همچنین محدوده ای از باتری های سکه لیتیوم PLATTBOJ وجود دارد که Ikea به فروش آنها ادامه خواهد داد.

  • ۹۹/۱۲/۲۷
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی