بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

به کدام ویژگی در پاور بانک نیاز دارید؟

تماشای کمبود   آب و شارژ تلفن  یا  رایانه لوحی خود هنگامی که در هیچ جایی از پریز برق نیستید ، استرس آور است. خوشبختانه باتری های پشتیبان شخص ثالث کم نیستند و آنها در هر اندازه ، ظرفیت و دامنه قیمتی برای نگه داشتن دستگاه شما هنگامی که نماد باتری شما قرمز می شود ، باتری دارند. و به همین جا ختم نمی شود. برخی از پاوربانک ها به ویژگی هایی مانند شارژ سریع ، شارژ بی سیم ، کابل های داخلی ، آداپتورهای برق متناوب ، چراغ قوه های LED - و حتی توانایی راه اندازی سریع ماشین شما مجهز هستند.

تبلیغات

 

با انتخاب گزینه های فراوان ، از کجا می دانید کدام پاوربانک برای شما مناسب است؟ ادامه مطلب را برای مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید مطالعه کنید.

اندازه و ظرفیت

به طور کلی ، هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت و مقدار پورت های شما بیشتر می شود. پاوربانک هایی که به راحتی در جیب شما قرار می گیرند به طور معمول برای یک یا دو بار شارژ کامل تلفن مناسب هستند ، در حالی که هر چیزی که برای ادامه کار شما طراحی شود به کیف یا کیف پول احتیاج دارد.

در قسمت جلوی جیب ، اکثر باتری های کوچکتر که قابلیت حمل را به حداکثر می رسانند ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و کمتر دارند که به شما شارژ کافی می دهد تا یکبار بیشتر تلفن ها را شارژ کنید.

هنگامی که به بالای 5000 میلی آمپر ساعت رسیدید ، اندازه باتری تا حدی افزایش می یابد که احتمال کمتری در شلوار جین لاغر شما قرار می گیرد اما هنوز می توانید آن را در جیب کت قرار دهید. حتی باتری هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند لپ تاپ ها را تأمین کنید  و آب کافی برای شارژ 10 برابر تلفن متوسط ​​دارند. البته ، آنها بزرگترین و سنگین ترین دسته هستند و قطعاً باید در کیسه حمل شوند.

بنادر ورودی و خروجی

نوع پورت (یا پورتهای) باتری نه تنها سازگاری آن با دستگاههایی را که می خواهید شارژ کنید بلکه سرعت شارژ را تعیین می کند. حداقل ، اکثر بسته های باتری دارای پورت استاندارد USB-A برای شارژ باتری (ورودی برق) و ارسال آب به دستگاه شما (خروجی برق) هستند. اما با استفاده از استاندارد USB-C در اکثر تلفن ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها ، غالباً علاوه بر USB-A ، یک پورت USB-C نیز پیدا خواهید کرد.

پورت های USB-C  معمولاً از برخی پروتکل های شارژ سریع برای تلفن های هوشمند و تبلت ها پشتیبانی می کنند ، اما نه همه. در بیشتر مواقع متوجه می شوید که پورت USB-C برای ورودی و خروجی برق استفاده می شود ، اما می خواهید با دقت بررسی کنید زیرا برخی از بسته های باتری ارزان قیمت ممکن است فقط USB-C برای ورودی برق باشد.

لایتنینگ یک فناوری انحصاری اپل است و در گذشته یافتن پاوربانک با کابل لایتنینگ یا پورت شارژ بسیار دشوار بود. خوشبختانه آن روزها به پایان رسیده است و ده ها پاوربانک عالی ساخته شده با توجه کاربران آیفون وجود دارد. اگر تلفن سری آیفون 12 را تحویل گرفتید و از کمبود شارژر تعجب کردید ، به مقاله ما درباره شارژ آیفون 12 خود مراجعه کنید .

شارژ سریع

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که پاوربانک چگونه می تواند تلفن شما را به سرعت شارژ کند. خروجی باتری در ولتاژ و آمپر اندازه گیری می شود. آمپراژ (یا جریان) مقدار جریان الکتریسیته از باتری به دستگاه متصل است ، در حالی که ولتاژ مقدار انرژی بالقوه است. ضرب ولت در آمپر به شما وات می دهد ، معیار قدرت کل. به منظور شارژ سریعتر دستگاه ، اکثر سازندگان ولتاژ را تغییر می دهند یا آمپراژ را افزایش می دهند تا وات کل را افزایش دهند. برای بیشتر شارژ سریع ، بدنبال افزایش یا تغییر ولتاژ ولتاژ هستید.

تبلیغات

 

اساساً ، برای هر نوع شارژ سریع به سه مورد نیاز دارید: تلفن یا دستگاه دیگری با مدار شارژ قادر به استفاده از یکی از استانداردهای شارژ سریع ، همراه با باتری و کابل که از همان استاندارد پشتیبانی می کنند. اگر هر یک از این سه مورد از بین رفته باشد ، شارژدهی شما با بیشترین سرعت ممکن انجام نمی شود.

دو استاندارد اصلی شارژ سریع که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد ، تحویل برق USB و شارژ سریع کوالکام است  . Power Delivery (PD) پروتکل جدیدتری است که در آن دو دستگاه سازگار با سریعترین گزینه شارژ موجود مذاکره می کنند. همچنین اجازه می دهد تا جریان از هر دو طرف جریان داشته باشد.

از طرف دیگر شارژ سریع با افزایش ولتاژ و نه آمپراژ کار می کند. این استاندارد به شما امکان می دهد تلفن های پشتیبانی شده را در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد ظرفیت شارژ کنید ، این امر به ویژه در مواردی که به برق نیاز دارید بسیار مفید است.

به خاطر داشته باشید ، تلفن شما فقط به اندازه مدار شارژ طراحی شده برای شما انرژی مصرف خواهد کرد ، بنابراین حتی اگر آن را به یک باتری 5 ولت / 2 آمپر متصل کنید ، اگر فقط قادر به کنترل 5 ولت / 1 آمپر باشد ، این میزان است شارژ در.

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای دقیق ما در مورد  شارژ سریع را مطالعه کنید .

عبور از طریق و شارژ بی سیم

قبل از انتخاب باتری پشتیبان ، باید چند جنبه دیگر را نیز در نظر گرفت. شارژ گذرنده به شما امکان می دهد دستگاه های متصل به باتری را شارژ کنید ، در حالی که خود باتری نیز در حال شارژ است. اگر تلفن و باتری پشتیبان شما خالی است ، این یک ویژگی بسیار مفید است.

تبلیغات

 

شارژ بی سیم نیز بسیار محبوب شده است ، زیرا به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار را بدون نیاز به کابل ، اما فقط با قرار دادن آنها در بالای باتری ، روشن کنید. Qi استاندارد غالب است که در تلفن های سازگار اپل و سامسونگ پیدا خواهید کرد و بسته های باتری نیز وجود دارد که از آن پشتیبانی می کنند.

آیا باید در عوض کیف باتری بخرید؟

اگر متوجه شدید که اغلب هنگام حمل باتری پشتیبان خود را فراموش می کنید ، ممکن است بخواهید به جای آن از یک کیف مخصوص باتری استفاده کنید. این قابلیت جابجایی و محافظت کیس را با یک پریز برق داخلی ترکیب می کند تا تلفن شما همیشه خاموش باشد. نکته منفی این است که آنها اغلب ظرفیت شارژ کمتری نسبت به باتری های اختصاصی دارند و شما واقعاً نمی توانید چیز دیگری را با آنها شارژ کنید.

اکنون ، با توجه به تمام این موارد ، برخی از پاوربانک های مورد علاقه خود را که می توانید هم اکنون خریداری کنید جمع آوری کرده ایم. نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید ، بنابراین یکی را متناسب با بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید.

Aukey 10000mAh Power Bank همراه با تحویل برق

Aukey 10000mAh Power Bank همراه با تحویل برق

Aukey 10000mAh Power Bank با تحویل برق

 

29.99 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

پاور بانک Aukey 10000mAh With Power Delivery (29.99 دلار) از یک باتری 10000 میلی آمپری ، یک پورت USB-C با PD ، یک پورت USB-A با شارژ سریع 3.0 و یک درگاه 5V USB-A سنتی برخوردار است. برای چنین باتری با ظرفیت بسیار چشمگیری ، شارژ مجدد فقط چهار ساعت از طریق USB-C با آداپتور شارژ 18 وات طول می کشد.

تبلیغات

 

پاور بانک شارژ بی سیم Aukey 8000mAh Sprint

پاور بانک شارژ بی سیم Aukey 8000mAh Sprint

پاور بانک شارژ بی سیم Aukey 8000mAh Sprint

 

29.99 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

بانک شارژ بی سیم Sprint Aukey 8000mAh (29.99 دلار) یک روش ارزان برای شارژ سریع تلفن و رایانه لوحی است. این پاوربانک پیچیده از شارژ بی سیم از طریق استاندارد Qi پشتیبانی می کند و دارای پورت USB-C با PD 2.0 به همراه پورت USB-A با PD 3.0 است. حتی یک درگاه USB-A 5W با شارژ تطبیقی ​​برای دستگاه های کم مصرف مانند هدفون بلوتوث و پوشیدنی وجود دارد.

Belkin Boost Up Charge Power Bank 5K + Stand Play Series

Belkin Boost Up Charge Power Bank 5K + Stand Play Image Series

Belkin Boost Up Charge Power Bank 5K + Stand Play Series

 

34.99 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

جدیدترین Boost Up Power Bank بلکین با در نظر گرفتن گیمرهای گوشی های هوشمند ساخته شد. این بسته باتری مفید 5000 میلی آمپری از یک پایه گوشی هوشمند درونی برخوردار است که تلفن شما را در حالت عمودی یا افقی در هنگام شارژ نگه می دارد.

بلکین ادعا می کند شما باید با این پایه شارژ قابل حمل حدود 17 ساعت گیم پلی اضافی داشته باشید ، که به اندازه کافی قدرتمند است تا حداقل یک بار باتری هر تلفن هوشمند را کاملاً شارژ کنید. و اگر فقط به دنبال شارژ کردن دستگاه خود هستید ، پورت های شارژ USB-A و USB-C در کنار پاوربانک برای چندین گزینه شارژ سریع وجود دارد.

تبلیغات

 

Powerstation نیروی شارژ موفی

Powerstation نیروی شارژ موفی

Powerstation نیروی شارژ موفی

4.0

26.99 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

Mophie شارژ نیروی POWERSTATION  ($ 99.95) بی سیم می تواند هر دستگاه است که چی یا مسئول نیروی پشتیبانی را شارژ کنید. هزینه آن از بیشتر باتری های 10،000mAh بیشتر است ، اما دلیل آن وجود سیستم شارژ Qi است. اگر دستگاه شما سازگار باشد ، شما اصلاً به کابل احتیاج ندارید. در غیر این صورت ، می توانید از پورت USB-A برای اتصال و شارژ آن استفاده کنید.

نقد و بررسی Powerstation نیروی شارژ موفی

Mophie Powerstation AC

Mophie Powerstation AC

Mophie Powerstation AC

4.0

128.28 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار: لپ تاپ ، تلفن ، تبلت

همانطور که از نام آن پیداست ،  Mophie Powerstation AC  (199.95 دلار) دارای پورت AC برای شارژ هر دستگاهی است که به یک پریز برق در اندازه کامل مانند یک لپ تاپ نیاز دارد. این یک باتری گران قیمت و گران قیمت 22000 میلی آمپری است ، اما اگر پورت USB قصد قطع آن را نداشته باشد ، می تواند حیاتی باشد.

Mophie Powerstation AC Review

تبلیغات

 

باتری قابل حمل Moshi IonSlim 5K USB-C

تصویر باتری قابل حمل Moshi IonSlim 5K USB-C

باتری قابل حمل Moshi IonSlim 5K USB-C

 

54.95 دلار در Moshi

ببین

کار با: تلفن ها

Moshi's IonSlim 5K باتری مسافرتی برای تیم موبایل PCMag است. این بسته باتری باریک از یک باتری 5،00 میلی آمپری به همراه درگاه های شارژ USB-A و USB-C بهره می برد.

سریعترین و ارزانترین بسته باتری در لیست ما نیست ، اما فوق العاده جمع و جور و با دوام است. بدنه آلومینیومی درجه هواپیما می تواند به راحتی ضرب و شتم کند و هر محصول Moshi با دو سال ضمانت پشتیبانی می شود. اگر مستقیماً از وب سایت Moshi خرید کنید ، به مدت 10 سال به طور خودکار تحت پوشش قرار می گیرید.

باتری قابل حمل Moshi Porto Q 5K با شارژر بی سیم داخلی

باتری قابل حمل Moshi Porto Q 5K با شارژر بی سیم داخلی

باتری قابل حمل Moshi Porto Q 5K با شارژر بی سیم داخلی

 

84.95 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

باتری قابل حمل Moshi Porto Q 5K با شارژر بی سیم داخلی (84.99 دلار) زیبا ، دارای یک پارچه زیبا برای شارژ بی سیم Qi همراه با یک حلقه لاستیکی و آرم Moshi تلفن شما را در جای خود نگه دارد. 5000mAh Porto Q 5K را به سادگی وصل کنید و به عنوان یک شارژر بی سیم عبور برای هر تلفن هوشمند کار می کند. هنگامی که در حال حرکت هستید ، باتری دستگاه شما را به صورت بی سیم یا از طریق پورت شارژ USB-A شارژ می کند.

تبلیغات

 

Native Union Jump + Powerbank بی سیم

Native Union Jump + تصویر Powerbank بی سیم

Native Union Jump + Powerbank بی سیم

 

99.99 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

علاوه بر ورزش باتری 12000 میلی آمپر ساعتی ، Native Union Jump + (99.99 دلار) از شارژ بی سیم تا 5W با دستگاه های سازگار با Qi پشتیبانی می کند. همچنین دارای پورت Quick Charge 3.0 USB-A و پورت USB-C که از PD 3.0 پشتیبانی می کند.

کیت ارتقا Day شارژ سریع Nimble Premium 3 روزه

کیت ارتقا Day شارژ سریع Nimble Premium 3 روزه

کیت ارتقا Day شارژ سریع Nimble Premium 3 روزه

 

99.95 دلار در Nimble

ببین

با این نسخهها کار: لپ تاپ ، تلفن ، تبلت

Nimble Premium Fast Charge Upgrade Kit 3-Day (99.95 دلار) یکی از پاوربانک های گران قیمت این لیست است ، اما یکی از همه کاره ترین است. باتری 10،000mAh دارای یک پورت USB-C با PD 3.0 و همچنین دو پورت 5W USB-A است. این کیت همچنین شامل کابل USB-C-to-Lightning برای شارژ سریع آیفون و آیپد ، کابل USB-C-to-USB-C و شارژر دیواری USB-C 18W PD است.

تبلیغات

 

پاور بانک شارژر قابل حمل RavPower USB-C 20100mAh با QC 3.0

پاور بانک شارژر قابل حمل RavPower USB-C 20100mAh با QC 3.0

شارژر قابل حمل RavPower USB-C 20100 Power Bank با QC 3.0

 

39.99 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار: لپ تاپ ، تلفن ، تبلت

RavPower USB-C Charger Portable Charger 20100 Power Bank With QC 3.0 (59.99 دلار) در یک قاب نسبتاً کوچک یک باتری عظیم 20،1000 میلی آمپری را در خود جای داده است ، بنابراین می تواند به راحتی چندین بار تلفن شما را شارژ کرده و حتی باعث افزایش قدرت مناسب لپ تاپ شما شود. از یک درگاه USB-A با Quick Charge 3.0 ، یک درگاه 2.4V USB-A سنتی و یک درگاه 3A USB-C برای لپ تاپ ها بهره می برد.

باتری قابل حمل بی سیم سامسونگ 25W

تصویر باتری قابل حمل بی سیم سامسونگ 25W

باتری قابل حمل بی سیم سامسونگ 25W

 

71.06 دلار در آمازون

ببین

با این نسخهها کار با: تلفن ، قرص

برخلاف اکثر پاوربانک ها که با قدرت 18 وات تولید می شوند ، باتری قابل حمل بی سیم 10000 میلی آمپری سامسونگ (79.99 دلار) برای شارژ فوق العاده سریع حداکثر توان 25 وات دارد. پد شارژ بی سیم داخلی نیز دارای یک ضربه است و از خروجی 7.5W در مقایسه با 5W در بسیاری از شارژرها پشتیبانی می کند.

بهترین شارژرهای بی سیم

تصویر تلفن روی پد شارژ بی سیم

چرا وقتی می توانید تلفن خود را روی پد شارژ بی سیم بنشینید ، چرا برای کابل شارژ احمق هستید؟ خواه کاربر Android یا iPhone باشید ، ما بهترین شارژرهای بی سیم را داریم که به شما در قطع سیم کمک می کنند.

  • ۹۹/۱۲/۲۴
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی