بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دارندگان Pixel 5 می گویند تلفن هنگام کارکردن تلفن هنوز با مشکل تخلیه شدید باتری روبرو است.
این اتفاق می افتد بدون توجه به تعداد برنامه های در حال اجرا.
اینکه و چه موقع گوگل برطرف می شود قطعی نیست.

آیا متوجه می شوید که باتری Pixel 5 شارژ خود را از دست داده است ، حتی علاوه بر اینکه روی صندلی شب نشسته است ، کارهای بیشتری انجام می دهد؟ تو تنها نیستی. Reader Pulak گزارش می دهد (و  Android Authority می تواند تأیید کند) که آخرین پرچمدار گوگل علی رغم وعده های اصلاح ، هنوز هم در حالت بیکار باتری قابل توجهی را از دست می دهد.

طبق تجربه ما ، یک دستگاه Pixel 5 با شارژ 70٪ باتری قبل از خواب در صبح ، هفت ساعت و نیم بعد به 52٪ می رسد. این به رغم پاک کردن همه برنامه ها و در غیر این صورت کاهش فعالیت است. به نظر می رسد حتی تلفن های جدید نیز همین مشکل را دارند.

مرتبط: Pixel 5 shootout در مقابل بهترین تلفن های دوربین اندروید

 

Google Pixel 5 دوربین پشت ماکرو 3

اعتبار: David Imel / Android Authority
  • دارندگان Pixel 5 می گویند تلفن هنگام کارکردن تلفن هنوز با مشکل تخلیه شدید باتری روبرو است.

گوگل در ماه دسامبر قول داده بود که به زودی از طریق به روزرسانی نرم افزار Android ، رفع مشکل تخلیه باتری Pixel 5 به زودی انجام می شود ، اما به نظر نمی رسد که این نسخه در وصله های ماهانه یا نسخه های خارج از برنامه ظاهر شده باشد. ما از Google نظر خواسته ایم.

اگرچه مشکل باتری لزوماً بر روی هر تلفن Pixel 5 تأثیر نخواهد گذاشت ، اما درصورت وجود این مشکل ، ناامیدکننده خواهد بود. تا زمانی که Pixel 5 به طور معمول دوام داشته باشد ، اگر مجبور شوید روزانه خود را با هزینه ای کمتر از شارژ کامل تحمل کنید ، خیلی مهم نیست.

ما اضافه می کنیم Pixel 5 تنها تلفن مدرن Google نیست که دارای مشکلاتی است. دارندگان Pixel 4a 5G پس از به روزرسانی امنیتی دسامبر 2020 ، مشکلات صفحه لمسی را گزارش کردند . حتی اگر این مشکلات لزوماً زیاد نباشد ، آنها نشان می دهند که ممکن است نرم افزار Pixel گوگل نیاز به پرداخت بیشتری داشته باشد.

  • ۹۹/۱۲/۲۲
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی