بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

به هاب بروزرسانی Samsung Galaxy S21 خوش آمدید . در اینجا آخرین اطلاعات مربوط به به روزرسانی های Samsung Galaxy S21، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra را خواهید یافت. ما نسخه های فعلی نرم افزار مربوط به هر دستگاه را جزئیات می دهیم و در صورت بروزرسانی جدید به شما هشدار می دهیم. سامسونگ معمولاً به روزرسانی های کل سری را انجام می دهد ، اما این ممکن است در هر نوع و اپراتور متفاوت باشد.

اگر هنوز Galaxy S21 خریداری نکرده اید ، معاملات زیر را ببینید. برای اطلاعات به روزرسانی تاریخی سری Galaxy S21 ، فراتر از کادر زیر بروید.

Samsung Galaxy S21
گلکسی S21 وانیلی کوچکترین و مقرون به صرفه ترین گوشی از بین سه گوشی سری Galaxy S21 سامسونگ است. شما یک صفحه نمایش 6.2 اینچی مناسب کف دست و اساساً همان مشخصات Galaxy S21 Plus دریافت می کنید. شما باید ظرفیت باتری را کمی ذبح کنید ، زیرا Galaxy S21 فقط یک سلول 4000 میلی آمپری دارد. کیف پول شما خوشحال خواهد شد ، زیرا قیمت شروع گوشی فقط 799 دلار است.
799 دلار در سامسونگ
799 دلار در بهترین خرید
799 دلار در Verizon
799 دلار در AT&T
به روزرسانی های Samsung Galaxy S21 ، S21 Plus و S21 Ultra
نسخه پایدار فعلی : Android 11
Galaxy S21 ، S21 Plus و S21 Ultra چه زمانی اندروید 12 را دریافت می کنند؟ دسامبر 2021 (تخمین زده شده)
سامسونگ سری Galaxy S21 را در 14 ژانویه 2021 راه اندازی کرد . پیش خریدها در همان روز آغاز شد ، در حالی که این دستگاه ها در 29 ژانویه 2021 در سراسر آمریکا و اروپا در فروشگاه ها موجود بودند. هر سه تلفن همراه با اندروید 11 خارج از جعبه با پوسته One UI 3.1 سامسونگ در بالای بازار عرضه شدند.

سامسونگ سریعاً به روزرسانی دستگاه های خود را به سرعت انجام می دهد و این روند با سری Galaxy S21 ادامه دارد.

قبل از اینکه تلفن به دست مصرف کنندگان برسد ، سامسونگ دو به روزرسانی را ارائه داد. میانگین پستها در طول SamMobile ، نسخه های سیستم عامل G991BXXU1AUAB، G996BXXU1AUAB و G998BXXU1AUAC دوربین و عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده و در در حدود 278MB وزن داشت.


در اوایل فوریه ، سری Galaxy S21 در اولین به روزرسانی پس از راه اندازی ، پچ امنیتی اندروید فوریه 2021 را دریافت کرد. با این حال ، کاربران در انجمن های Reddit و سامسونگ دریافتند که به روزرسانی ممکن است در برخی از دستگاه ها باعث تخلیه باتری شود. کسانی که با مشکلات روبرو شده اند اشاره کردند که تغییر تلفن به حالت هواپیما باعث قطع جریان تخلیه می شود ، که دلیل آن اتصال شبکه تلفن همراه است.

مرتبط: ماندگاری باتری - راهنمای همه مواردی که انرژی تلفن شما را تخلیه می کند

به روزرسانی دوم ، که در 14 فوریه به کاربران ارسال شد ، ظاهراً تخلیه را متصل کرد. به ازای هر PhoneArena ، به روزرسانی نسخه سیستم عامل G99xBXXU1AUB6 را به ارمغان آورد و وزن آن کمتر از 260 مگابایت بود. از نظر تغییرات ، این امر باعث بهبود ثبات دستگاه ، عملکردهای اضافی و ویژگی های پیشرفته شده است.

در زیر نسخه های پایدار کنونی هر دستگاه در خانواده Galaxy S21 آورده شده است.

سامسونگ گلکسی اس 21 ، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا    اندروید 11    اندروید 12
AT&T    آره    TBA
سرعت دویدن    آره    TBA
تی موبایل    آره    TBA
ورایزون    آره    TBA
قفل ایالات متحده    آره    TBA
قفل بین المللی    آره    TBA
چه به روزرسانی Samsung Galaxy S21 را اجرا می کنید؟ ما را در نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین ، اگر OTA ای را مشاهده کرده اید که از آن استفاده نکرده ایم ، ما را راهنمایی کنید !

اگر به دنبال بروزرسانی دیگری هستید ، حتماً از ردیاب های بروزرسانی Android 10 و Android 11 دیدن کنید .

  • ۹۹/۱۲/۲۱
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی