بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر از آیفون قدیمی به آیفون جدیدی ارتقا می یابید ، مهمترین کار انتقال ایمن تمام داده های خود به دستگاه جدید است. اطلاعات شخصی شما شامل برنامه ها و بازی ها ، گزارش تماس ها ، پیام ها ، عکس ها و فیلم ها است. برای انتقال آسان همه داده های خود از آیفون قدیمی به آیفون جدید می توانید دستورالعمل آسان برای دنبال کردن ما را دنبال کنید.

برای انتقال داده از آیفون قدیمی به آیفون جدید خود می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  1. روش iCloud.
  2. روش شروع سریع (استفاده از Wi-Fi یا کابل).
  3. استفاده از iTunes در رایانه با macOS Mojave (یا نسخه های قدیمی macOS) یا ویندوز.
  4. استفاده از Mac در حال اجرا macOS Catalina یا نسخه جدیدتر macOS.

 

انتقال داده از آیفون قدیمی به آیفون جدید از طریق راه اندازی سریع

حتی یک روش ساده تر برای انتقال داده ها از آیفون قدیمی به آیفون جدید وجود دارد. Quick Setup نامیده می شود و زمانی کار می کند که iPhone های جدید و قدیمی را در کنار یکدیگر داشته باشید. نحوه استفاده از آن در اینجا آمده است:

مرحله 1: آیفون جدید خود را روشن کنید (دارای سیستم عامل iOS 12.4 یا بالاتر) و آن را در کنار آیفون قدیمی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که آیفون قدیمی شما باید روشن و باز شود. علاوه بر این ، برای تجربه بهتر باید به یک شبکه Wi-Fi متصل شود. بلوتوث نیز باید روشن باشد.

مرحله 2: صفحه شروع سریع با نام Set Up New iPhone در آیفون جدید شما ظاهر می شود. روی دکمه ادامه ضربه بزنید.

مرحله 3: زبان مورد نظر خود را در آیفون جدید خود انتخاب کنید. این گزینه برای ورود به سیستم Apple ID شما وجود دارد. مطمئن شوید که آدرس ایمیل و رمز ورود همان Apple ID را که در آیفون قدیمی شما استفاده می شود وارد کنید. اکنون بر روی Continue کلیک کنید.

مرحله 4: یک انیمیشن در آیفون جدید شما ظاهر می شود. آیفون قدیمی خود را روی آیفون جدید نگه دارید به گونه ای که انیمیشن در داخل منظره یاب دوربین آیفون قدیمی شما ظاهر شود.

مرحله 5: اکنون منتظر پیامی باشید که روی iPhone جدید خود پایان دهید.

مرحله 6: در صورت درخواست رمز عبور در آیفون جدید ، رمز عبوری را که برای باز کردن قفل آیفون قدیمی خود استفاده می کنید وارد کنید.

مرحله 7: اکنون برای تنظیم Face ID یا Touch ID ، بسته به مدل آیفون ، دستورالعمل های موجود در صفحه آیفون جدید خود را دنبال کنید.

مرحله 8: در صورت درخواست ، رمز ورود Apple ID خود را وارد کنید.

مرحله 9: اکنون ، قبل از بازیابی ، روی Update Backup کلیک کنید.

مرحله 10: روی دکمه Enable Location Services ضربه بزنید. در صورت درخواست مواردی مانند Siri و True Tone Display را تنظیم کنید.

مرحله 11: اکنون ، صفحه انتقال اطلاعات خود را در آیفون جدید خود ظاهر می شود. گزینه Transfer from iPhone را انتخاب کنید. اکنون ، انتقال داده ها از آیفون قدیمی شما به آیفون جدید شما آغاز می شود.

مرحله 12: هر دو تلفن هوشمند را به شارژر مربوطه متصل کنید تا در وسط روند انتقال داده خاموش نشوند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ارتباط بین آنها قطع نشده و هر دو آیفون قدیمی و جدید را نزدیک یکدیگر قرار دهید.

توجه: همچنین برای اتصال هر دو آیفون از طریق اتصال سیمی می توانید از آداپتور دوربین Lightning to USB 3 و کابل Lightning to USB استفاده کنید.

مرحله سیزدهم: اکنون منتظر بمانید تا فرآیند انتقال داده به پایان برسد. پس از اتمام مراحل ، پیام Transfer Complete را در آیفون قدیمی خود مشاهده خواهید کرد. روی دکمه ادامه روی آن ضربه بزنید.

مرحله 14: آیفون جدید شما آرم اپل را با نوار پیشرفت نشان می دهد. پس از راه اندازی آیفون جدید ، می توانید کد عبور را وارد کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

 

 

انتقال داده از آیفون قدیمی به آیفون جدید با استفاده از روش پشتیبان گیری ICloud

مرحله 1: تنظیمات را در آیفون قدیمی خود باز کرده و روی آگهی iCloud در بالا ضربه بزنید.

مرحله 2: اکنون بر روی iCloud ضربه بزنید و سپس بر روی iCloud Backup کلیک کنید.

مرحله 3: مطمئن شوید ضامن های سمت راست همه برنامه ها روشن هستند.

مرحله 4: اکنون بر روی iCloud Backup ضربه بزنید و سپس روی Back Up Now کلیک کنید. اکنون منتظر بمانید تا مراحل پشتیبان گیری کامل شود. ما توصیه می کنیم برای روندی سریع ، آیفون خود را به یک شبکه Wi-Fi متصل کنید.

مرحله 5: اکنون سیم کارت را از آیفون قدیمی خود خارج کرده و در آیفون جدید قرار دهید.

مرحله 6: حالا اگر آیفون جدیدتان از قبل روشن نیست ، آن را روشن کنید.

مرحله 7: از پایین به پایین بلغزانید (برای iPhone X یا iPhone جدیدتر بدون دکمه صفحه اصلی) یا دکمه Home (برای سری iPhone 8 یا بالاتر ، iPhone SE 2020) را فشار دهید تا مراحل راه اندازی شروع شود.

مرحله 8: زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن رمز ورود به روتر Wi-Fi مورد اعتماد خانه یا محل کار خود متصل شوید.

مرحله 9: اکنون بر روی بازیابی از پشتیبان گیری iCloud ضربه بزنید.

مرحله 10: اکنون از طریق Apple ID وارد حساب Apple iCloud خود شوید. در صورت درخواست ، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.

مرحله یازدهم: روی Next ضربه بزنید و سپس روی Agree ضربه بزنید. حالا یک بار دیگر روی Agree ضربه بزنید.

مرحله 12: اکنون گزینه پشتیبان گیری را که چند دقیقه پیش ایجاد کرده اید انتخاب کنید. اکنون داده های شما از نسخه پشتیبان بازیابی می شوند و آنها را در iPhone جدید خود پیدا خواهید کرد.

 

 

انتقال داده از آیفون قدیمی به آیفون جدید با استفاده از روش پشتیبان گیری ITunes در MacOS یا Windows Computer

اگر MacOS (دارای MacOS Mojave یا نسخه قدیمی تر) یا رایانه ویندوزی با iTunes دارید ، می توانید از آن برای انتقال داده ها از iPhone قدیمی خود به iPhone جدید خود استفاده کنید. به این ترتیب ، شما به یک حساب iCloud با اشتراک لایه ذخیره سازی پولی نیاز نخواهید داشت.

مرحله 1: آخرین نسخه برنامه iTunes را در رایانه macOS یا Windows خود بارگیری و نصب کنید.

مرحله 2: برنامه iTunes را باز کنید و آیفون قدیمی خود را با استفاده از کابل USB Type-A به Lightning به کامپیوتر متصل کنید.

مرحله 3: اکنون بر روی نماد آیفون در نوار منوی iTunes کلیک کنید.

مرحله 4: روی گزینه Encrypt iPhone Backup روی صفحه کلیک کنید. اگر برای اولین بار از طریق iTunes در رایانه از آیفون خود پشتیبان تهیه می کنید ، از شما خواسته می شود رمز عبور ایجاد کنید.

مرحله 5: اکنون بر روی دکمه Back Up Now کلیک کنید.

مرحله 6: پس از اتمام مراحل پشتیبان گیری ، می توانید آیفون قدیمی را از رایانه جدا کنید.

مرحله 7: اکنون سیم کارت را از آیفون قدیمی خود خارج کرده و دستگاه را خاموش کنید.

مرحله 8: اکنون iPhone جدید خود را روشن نکنید و آن را با استفاده از کابل Lighting داخل جعبه به کامپیوتر وصل کنید.

مرحله 9: از پایین به پایین بلغزانید (برای iPhone X یا iPhone جدیدتر بدون دکمه صفحه اصلی) یا دکمه Home (برای سری iPhone 8 یا بالاتر ، iPhone SE 2020) را فشار دهید تا مراحل راه اندازی شروع شود.

مرحله 10: زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن رمز ورود به روتر Wi-Fi مورد اعتماد خانه یا محل کار خود متصل شوید.

مرحله 11: اکنون بر روی بازیابی از پشتیبان گیری iTunes ضربه بزنید.

مرحله 12: در برنامه iTunes در رایانه macOS یا Windows ، Restore From This Backup را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Continue کلیک کنید.

مرحله سیزدهم: اکنون از شما خواسته می شود رمزعبور رمزگذاری را که هنگام تهیه نسخه پشتیبان از آیفون قدیمی خود تنظیم کرده اید ، وارد کنید. رمز عبوری را که در مرحله 4 ایجاد کرده اید وارد کنید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

مرحله 14: آیفون جدید را به کامپیوتر وصل کنید تا زمانی که روند بازیابی اطلاعات به پایان برسد. سپس می توانید از آیفون جدید خود استفاده کنید که دارای تمام داده های آیفون قدیمی شما است.

 

 

انتقال داده از آیفون قدیمی به آیفون جدید از طریق Mac در حال اجرا MacOS Catalina (یا نسخه جدیدتر MacOS)

اگر Mac دارید و از MacOS Catalina (یا نسخه های جدیدتر macOS) استفاده می کنید ، می توانید از برنامه Finder برای انتقال داده از iPhone قدیمی خود به iPhone جدیدتر استفاده کنید.

مرحله 1: آیفون قدیمی خود را با استفاده از کابل لایتنینگ به مک خود وصل کنید.

مرحله 2: برنامه Finder را در Mac خود باز کنید و روی آیفون قدیمی در قسمت Locations در پانل سمت چپ کلیک کنید.

مرحله 3: اگر از شما خواسته شد بر روی Trust کلیک کنید.

مرحله 4: بر روی کادر انتخاب Encrypt Local Backup کلیک کنید. اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید رمز عبور برای رمزگذاری پشتیبان ایجاد کنید.

مرحله 5: اکنون بر روی دکمه Back Up Now کلیک کنید. اگر از شما خواسته می شود از نسخه پشتیبان تهیه کنید ، زیرا به هر حال برنامه ها از طریق اینترنت در آیفون جدید شما بارگیری می شوند ، رد شوید

مرحله 6: وقتی مراحل پشتیبان گیری تمام شد. آیفون قدیمی را خاموش کرده و سیم کارت خود را از آن جدا کنید.

مرحله 7: اکنون سیم کارت را در آیفون جدید خود وارد کرده و دستگاه را روشن کنید.

مرحله 8: اکنون ، آیفون جدید را از طریق کابل Lightning به Mac خود وصل کنید. اگر Mac شما پورت USB Type-C ندارد و اگر کابل Lighting شما دارای پورت USB Type-C یا بالعکس است ، باید از آداپتور USB Type-A به USB Type-C استفاده کنید.

مرحله 9: اکنون دکمه صفحه اصلی (در آیفون 8 یا بالاتر ، آیفون SE 2020) را فشار دهید یا از پایین صفحه (در آیفون X یا نسخه جدیدتر با ویژگی Face ID) به سمت بالا بلغزانید تا مراحل راه اندازی آغاز شود.

مرحله 10: برای اتصال به شبکه Wi-Fi خود ، دستورالعملهای موجود در iPhone جدید را دنبال کنید.

مرحله 11: در Mac خود ، برنامه Finder را باز کرده و Restore From This Backup را انتخاب کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

مرحله 12: جدیدترین پرونده پشتیبان را از لیست انتخاب کنید و روی ادامه کلیک کنید.

مرحله 13: رمزگشایی را که در مرحله 4 ایجاد کرده اید برای رمزگشایی نسخه پشتیبان وارد کنید و سپس روی دکمه بازیابی کلیک کنید.

مرحله 14: منتظر بمانید تا فرآیند بازیابی اطلاعات به پایان برسد و سپس کابل Lightning را بردارید. اکنون می توانید کد عبور را در آیفون جدید خود وارد کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

پس از انتقال تمام داده ها ، خواهید دید که موارد زیر منتقل می شوند:

  1. برنامه ها (و داده های آنها)
  2. گزارش های تماس
  3. بازی ها
  4. پیام ها
  5. تنظیمات
  6. تصاویر پس زمینه (صفحه اصلی و صفحه قفل)
  7. رمزهای عبور Wi-Fi

در برخی موارد ممکن است مجبور شوید به صورت جداگانه به برخی از برنامه ها وارد شوید (مانند WhatsApp) ، و این بستگی به برنامه ای از برنامه دارد.

  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی