بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از دلایل استفاده مردم از تبلت ها ، قابل حمل بودن ، سبک بودن و خوانندگان الکترونیکی عالی در مقایسه با لپ تاپ ها است.

اگر دائماً در سفر باشید ، از اهمیت یک تبلت آگاه خواهید شد. درست مثل هر وسیله الکترونیکی دیگر ، تبلت ها نیز نشانه هایی از خرابی دارند. اگر این کار متوقف شود ، دوست ندارید به بهره وری خود آسیب برسانید.

 

بنابراین ما در مورد برخی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب در یک تبلت بوجود می آیند و نحوه رفع این مشکلات به شما می گوییم ...

 

باتری سریعتر تخلیه می شود

باتری سریعتر تخلیه می شود: از شارژ برای شب کامل خودداری کنید
پس از شارژ ، رایانه لوحی شما می تواند 5 - 6 ساعت خوب در حالت کشش کار کند. اما اگر عادت دارید همه برنامه ها را باز بگذارید ، باتری می تواند به سرعت تخلیه شود.

برای صرفه جویی در باتری ، ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از کم نور بودن نور پس زمینه اطمینان حاصل کنید ، زیرا حداکثر انرژی را مصرف می کند. همچنین می توانید حالت صرفه جویی در مصرف باتری رایانه لوحی خود را روشن نگه دارید ، به طوری که هر بار افت باتری تنظیمات به طور خودکار تغییر می کند.

برای کاهش میزان تخلیه باتری ، با رفتن به:

1. تنظیمات
2. روی Display ، Advanced و Sleep ضربه بزنید
3. شکاف زمانی را انتخاب کنید. ما فقط 30 ثانیه توصیه می کنیم.

جدا از این ، مهم است که از باتری نیز مراقبت کنید تا مدت زمان بیشتری کار کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

1. از آداپتور برق همراه دستگاه خود استفاده کنید ، زیرا سایر آداپتورهای برق می توانند به آرامی شارژ شوند یا به دستگاه یا باتری شما آسیب برسانند.

2. از شرایطی که دستگاه شما می تواند بیش از حد گرم شود خودداری کنید . باتری هنگام گرم شدن بسیار سریعتر تخلیه می شود ، حتی اگر از آن استفاده نمی کنید. این نوع تخلیه می تواند به راحتی به باتری تبلت آسیب برساند. گاهی اوقات وسایل الکترونیکی ساعت های طولانی تری به برق متصل می شوند ، بنابراین از شارژ آن در طول شب یا مدت طولانی از کشیدن خودداری کنید.

3. هرگز منتظر نمانید تا باتری کاملاً خالی شود و به شارژ صفر برسد. به محض اینکه می بینید باتری به 20٪ کاهش یافته است ، اطمینان حاصل کنید که آن را به طور کامل شارژ می کنید یا می تواند بر چرخه شارژ تأثیر بگذارد.

تمام تبلت ها از دوام باتری خوبی برخوردار نیستند ، بنابراین برخی از تحقیقات را انجام دهید ، ویژگی های دستگاه را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس یکی از آنها را متناسب با نیازهای خود بخرید.

 

 


شماره ناوبری

شماره پیمایش با رایانه لوحی
یکی دیگر از مشکلات رایجی که ما اغلب با تبلت می شنویم ، مسئله ناوبری است.

البته هنگام استفاده از رایانه لوحی ضربه زدن و کشیدن انگشت کاملاً آسان است. اما اگر مجبور باشید کارهای جدی انجام دهید ، انجام آن در رایانه لوحی کار چندان آسانی نیست.

تایپ صفحه کلیدهای روی صفحه برای ساعت های طولانی سخت تر است و این واقعیت را نمی توان انکار کرد که صفحه کلید لپ تاپ راحت ترین روش برای سریع تایپ است.

از همه بدتر این است که هنگامی که کار مهمی انجام می دهید ، مرتباً به صفحه رایانه لوحی دست می زنید.

بهترین راه حل برای این خرید یک صفحه کلید است که می تواند به شما کمک کند تا سریعتر از لپ تاپ تایپ کنید. اغلب آنها در موارد ساخته می شوند بنابراین بیش از یک وظیفه را انجام می دهند.

برای رفع لمس های ثابت صفحه ، می توانید یک آرایشگر بخرید تا کار را برای شما انجام دهد. اگر این کمکی نکرد ، می توانید ماوس را به رایانه لوحی Android خود متصل کنید.

 

خرابی نرم افزار

ضمانت نامه طولانی برای قرص ها
عمر تبلت ها در مقایسه با لپ تاپ ها کمتر است.

آنها می توانند تا دو سال عملکرد خوبی داشته باشند ، پس از آن اگر نرم افزار به روز نشود ، ممکن است نیاز به تعمیر مداوم داشته باشد.

این مشکل اکثر تبلت های اندرویدی بعد از یک یا دو سال خرید آن است. یا بیشتر اوقات شروع به آویزان شدن می کند ، بسیار کند عمل می کند یا نمایشگرهایی از سو عملکرد را نشان می دهد. سوunction عملکرد نرم افزار یک شکایت رایج برای تبلت های دریافت شده توسط مراکز خدمات تجاری است.

یک کار عاقلانه این است که در زمان خرید تبلت کمی بیشتر در یک برنامه ضمانت تمدید هزینه کنید.

ضمانت تمدید کلیه نقایص و عملکردهای نامناسب در ضمانت نامه یک تولید کننده استاندارد را پوشش می دهد . این شامل هرگونه خرابی نرم افزار نیز می باشد.

به محض پایان ضمانت ، دوره ضمانت طولانی آغاز می شود. به این ترتیب ، رایانه لوحی شما برای یک سال اضافی تحت پوشش قرار می گیرد - یک سال ضمانت تولید کننده ، به علاوه یک سال دیگر از دوره ضمانت تمدید Onsitego.

خوبی این برنامه این است که با یک هزینه اضافی ، عمر دستگاه شما را یک سال دیگر افزایش می دهد.

 

فضای ذخیره سازی کم

مشکلات ذخیره سازی با رایانه لوحی آندروید
تبلت ها مانند لپ تاپ ها ظرفیت ذخیره سازی ندارند و این بدان معناست که شما نمی توانید کل زندگی دیجیتال خود را بدون پرداختن به مشکلات ذخیره سازی در آنها ذخیره کنید.

درباره آن چکار میتونید بکنید؟

این کاملاً به نوع تبلت شما بستگی دارد. در مورد تبلت های اندرویدی ، می توانید یک کارت microSD به دستگاه خود اضافه کنید تا میزان ذخیره سازی شما افزایش یابد. اگر iPad دارید ، آن گزینه را ندارید.

تنها انتخابی که دارید این است که به iPad با فضای ذخیره سازی بیشتر ارتقا دهید یا دستگاه خود را تمیز کنید.

برای تمیز کردن دستگاه خود ، ابتدا باید برنامه های ناخواسته را حذف کنید ، چه در Android یا iOS. این برنامه ها فضای زیادی را اشغال می کنند و اگر از آنها استفاده نمی کنید ، چرا آنها را نگه دارید؟

همچنین سعی کنید موسیقی و فیلم های خود را در رایانه لوحی خود تمیز کنید. در عوض از Dropbox برای ذخیره تمام پرونده های خود استفاده کنید. به این ترتیب آنها فضای درایو شما را اشغال نخواهند کرد.

 

صفحه لمسی خرابی

صفحه لمسی خرابی در رایانه های لوحی
برای کاربران عادی رایانه لوحی ، بسیار مهم است که شما همیشه صفحه را ایمن نگه دارید.

اگر صفحه لمسی پاسخگو نباشد ، کاری نمی توانید در رایانه لوحی انجام دهید. هرگونه آسیب - اعم از خراش یا ترک خوردگی نمایشگر باعث آسیب دیدن دستگاه می شود.

علاوه بر این ، رفع آن می تواند واقعاً گران باشد. با این وجود ، چند مورد وجود دارد که می توانید قبل از مراجعه به مرکز خدمات برای تعمیرات ، خودشان امتحان کنید.

صفحه های لمسی به هرگونه گرد و غبار یا آلودگی حساس هستند ، بنابراین قبل از عیب یابی مشکل صفحه را تمیز کنید. بررسی کنید که آیا به روزرسانی برای رایانه لوحی شما موجود است. برای به روزرسانی رایانه لوحی ، به:
تنظیمات -> انتخاب درباره رایانه لوحی یا درباره دستگاه ( در رایانه لوحی سامسونگ ، به برگه عمومی در تنظیمات نگاه کنید ) -> انتخاب سیستم به روزرسانی ها یا به روزرسانی نرم افزار.

این باید مسئله صفحه لمسی در رایانه لوحی را حل کند. اگر همچنان بی پاسخ بود ، می توانید آن را در مرکز خدمات مجاز مارک ها نشان دهید.

 

تبلت گرم می شود

تبلت گرم می شود
گرم شدن بیش از حد رایانه لوحی برای شما و همچنین دستگاه شما مضر است.

گاهی اوقات وقتی از قرص ساعت ها به صورت کشیده استفاده می کنید یا اگر آن را یک شبه شارژ کنید ، خیلی گرم می شود . ممکن است شما به اندازه کافی درباره انفجار و آتش گرفتن دستگاه های سامسونگ بخوانید و شنیده باشید اما این اتفاق می تواند برای هر دستگاهی که بیش از حد گرم می شود و نه فقط سامسونگ رخ دهد.

خیلی گرم نیست که قرصها وقتی زیاد از آنها استفاده می کنید یا برنامه هایی را که باتری زیادی مصرف می کنند زیاد داغ می کنند برنامه ها منبع اصلی مصرف باتری هستند ، بنابراین وقتی تبلت شروع به گرم شدن می کند ، دیگر استفاده از آن را متوقف کنید.

سرانجام ، از نشستن طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید با قرص خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند دستگاه را بیش از حد گرم کند. به محض اینکه متوجه گرم شدن تبلت شدید ، برای مدتی از استفاده از آن استراحت کنید. رایانه لوحی Android خود را خاموش کرده و اجازه دهید باتری خنک شود.

اگر همچنان داغ شود ، ممکن است باتری مشکلی داشته باشد. در صورت لزوم ، برای بررسی و تعویض باتری به مرکز خدمات مراجعه کنید.

 

 

 

 


ضمانت تمدید شده یا برنامه محافظت از نشت و قطره؟

تبلت ها دارای صفحه نمایش های بزرگی هستند که ظریف هستند و بیشتر در معرض آسیب دیدن صفحه هستند. فقط محافظت از دستگاه خود با روکش یا قاب کافی نیست. تصور کنید که اگر به طور تصادفی از دست شما بیفتد صفحه نمایش را باید ثابت کنید.

به همین دلیل پوشاندن آن با طرح محافظت از نشت و قطره مهم است . این طرح از تبلت در برابر صدمات جسمی و مایع محافظت خواهد کرد - اعم از هر نوع نشت ، صفحه های ترک خورده یا خرد شده.

اگر در مورد اینکه قصد خرید تبلت خود را دارید گیج شده اید ، به ما بگویید که مارک ها هیچ نوع آسیب فیزیکی را در گارانتی سازنده پوشش نمی دهند. این بدان معناست که اگر صفحه نمایش تبلت های شما خراب باشد ، باید از جیب خود هزینه کنید تا آن را برطرف کنید و این امر می تواند یک کار پرهزینه باشد.

هزینه نمایشگرهای تبلت در هر جایی بین 3000 روپیه - 11000 روپیه بستگی به مارک و اندازه نمایشگر دارد.

اگر از یک تبلت صفحه نمایش بزرگ استفاده می کنید و می خواهید از صفحه در برابر آسیب محافظت کنید ، ما برنامه محافظت از Spills & Drops را پیشنهاد می کنیم.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید به تبلت خود عمر طولانی تری بدهید ، می توانید طرح ضمانت نامه طولانی را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها اینجا را کلیک کنید .

 

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی