بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

ردیاب های تناسب اندام بهترین راه برای پیگیری تعداد قدم ها ، ضربان قلب و کیفیت خواب روزانه شما هستند. اگر امسال قصد دارید هدیه ای به خودتان هدیه دهید ، در اینجا راهنمایی برای خرید کدام یک آورده شده است. این که آیا به دنبال یک ردیاب تناسب اندام با بهترین دوام باتری ، نرم افزار بهتر یا یک ظاهر زیبا هستید ، ما برخی از بهترین ها را برای شما در لیست کوتاه ...

اپل واچ سری 4
اپل واچ سری 4 |  OnsiteGo

ردیاب تناسب اندام با صفحه نمایش گسترده ، این مورد را به محبوبیت محبوب اپل تبدیل کرده است! چرا؟ زیرا نمایشگر بزرگتر به معنای داده های بیشتر روی صفحه است. این سری 40 میلی متری سری 4 با نمایشگری 394 32 324 ارائه می شود و در دو پایان ساخته شده است - فولاد ضد زنگ و آلومینیوم. تا آنجا که رنگ ها می روند ، شما می توانید از بین نقره ای ، خاکستری فضایی یا سیاه و طلایی انتخاب کنید. ویژگی قابل ذکر در مورد این ساعت شتاب سنج و ژیروسکوپ آن است که پس از روشن شدن ویژگی جدید "Fall Detection" ، حرکت و تأثیر شما را تشخیص می دهد. اگر پس از زمین خوردن یک دقیقه بی حرکت بمانید ، ساعت شما خدمات اضطراری را برای شما شماره می گیرد.

سری 4 همچنین در مقایسه با سری 3 به دلیل تراشه جدید S4 سریعتر و آسان تر از آن استفاده می شود. تا آنجا که عمر باتری می رود ، همه ما می دانیم که دستگاه های اپل به دلیل ماندگاری باتری خود شناخته شده نیستند اما اگر به طور منظم از آن برای تماس یا هنگام تمرین استفاده نکنید ، این دستگاه می تواند تا 18 ساعت با شارژ دوام بیاورد. اگر این کار را انجام دهید ، باز هم می تواند برای هر جایی بین 8 تا 10 ساعت در روز ادامه داشته باشد ، که بسیار خوب است! به نظر می رسد ، لبه های گردتر و حاشیه نازک تر آن است که باعث زیبایی آن می شود. در واقع ، اپل اخیراً iOS 12.2 را با برخی ویژگی های جدید منتشر کرده است. به نظر می رسد با انتشار سیستم عامل Watch OS 5.2 از اپل ، بروزرسانی در دسترس بودن ECG در Apple Watch Series 4 را به کشورهای دیگر گسترش می دهد.

قیمت: 49،900 روپیه (40 میلی متر ، مورد آلومینیومی خاکستری فضایی)

 

Fitbit Versa
مرحله 1

ساعت هوشمند دوم Fitbit - Versa از عمر باتری خود نمره بالایی می گیرد. این شرکت ادعا می کند که می تواند بیش از 4 روز دوام داشته باشد و فقط در مدت 2 ساعت می تواند به طور کامل شارژ شود. عاقلانه به نظر برسید ، این ساعت تناسب اندام دارای یک صفحه انحنا در کناره ها است و بسیار بهتر از Fitbit Iconic به نظر می رسد. همچنین با صفحه ساعت قابل تنظیم با صفحه نمایش 34 میلی متر و وزن فقط 38 گرم همراه است که باعث می شود روی مچ دست بسیار راحت باشد. ورسا در یک جعبه آلومینیومی در نقره ای ، رزگلد و سیاه وجود دارد و به دلیل نظارت دقیق بر ضربان قلب ، مراحل و خواب شناخته شده است.

اگر می خواهید هزینه بیشتری را برای مربیان Fitbit هزینه کنید ، این هم امکان پذیر است! می توانید توصیه های آموزشی شخصی و دسترسی سریع به تمرینات ورزشی را دریافت کنید. حدس بزن چی شده؟ همراه با GPS داخلی و دارای صفحه لمسی پاسخگو ، حتی در حالت خیس. بنابراین شما نگران نباشید که نتوانید در باران برای دویدن بروید. نه تنها این ، شما همچنین می توانید آهنگ ها را مستقیماً روی این ساعت تناسب اندام بارگیری کنید. به علاوه ، می توانید اعلان دریافت کنید - متن ، تماس و یادآوری تقویم اما نمی توانید پاسخ دهید. صادقانه بگویم ، اگر شما فقط از این به عنوان ردیاب تناسب اندام استفاده می کنید ، این نباید مشکلی ایجاد کند.

قیمت: 17،289 روپیه

 

شیائومی می بند 3
مرحله 1

این مارک همیشه به دلیل ارائه دستگاه هایی با قیمت مناسب ، عمر باتری خارق العاده و رابط کاربری روان معروف بوده است. به دلیل دامنه قیمت ممکن است بهترین ویژگی ها را در این ساعت ردیاب نداشته باشید اما مطمئناً می تواند با برخی از ویژگی های اساسی آن متناسب باشید. با Mi Band 3 ، صفحه OLED بزرگتر ، ویژگی های نظارت بر فعالیت و مقاومت در برابر آب تا 50 متر دریافت می کنید. این ساعت تناسب اندام با رزولوشن 128 × 80 ارائه می شود ، که باعث می شود برای دریافت اعلان ها و به روزرسانی های هوا مفید باشد ، زیرا می تواند اطلاعات بیشتری را روی صفحه داشته باشد.

نه فقط این ، بلکه به شما کمک می کند تا مراحل برداشته شده ، فاصله جابجا شده ، کالری سوزانده شده ، کل ساعات خواب و ضربان قلب (خودکار یا دستی) در طول روز ، هفته یا ماه گذشته را ردیابی کنید. از عمر باتری آن صحبت کنید و به دلیل باتری 110 میلی آمپر ساعتی می تواند به راحتی بیش از یک هفته دوام بیاورد. یک نکته ناامیدکننده در مورد این ساعت ردیاب این است که نمی توان روشنایی صفحه نمایش را افزایش داد ، که می تواند مسئله ای برای استفاده در فضای باز باشد. در مجموع ، این ویژگی های زیادی را ارائه نمی دهد اما مطمئناً ارزش پول آن را دارد.

قیمت: 1،999 روپیه (سیاه)

 

Garmin Forerunner 645 Music
مرحله 1

اگر یک ورزشکار هستید ، Garmin Forerunner برای شما کاملاً مناسب است زیرا به دلیل آمار پیشرفته ردیابی شناخته شده است. این ردیابی همه چیز از دوچرخه سواری گرفته تا شنا و موارد دیگر است. این Forerunner 645 Music با قابلیت GPS کوچک ، سبک و ضد آب است و از نمایش خوبی برخوردار است. این یک گزینه عالی برای فریکس تناسب اندام است ، زیرا تمرینات مختلف را دنبال می کند و به شما کمک می کند. این ساعت تناسب اندام می تواند تا 500 آهنگ ذخیره کند. تا آنجا که به ظاهر مربوط می شود ، Forerunner 645 Music دارای یک حاشیه استیل ضد زنگ است ، که باعث می شود کلاس آن به نظر برسد و کمتر به یک ساعت ورزشی معمولی شباهت داشته باشد.

در واقع ، شما همچنین می توانید ابزارک هایی از برنامه Garmin به نام Garmin Connect برای iOS و Android اضافه کنید. یک نکته جالب در مورد این ساعت تناسب اندام ارائه تجزیه و تحلیل بعد از اجرا بر روی صفحه نمایش است که به شما می گوید چه مدت زمان لازم برای بهبودی از تمرین را دارید و این آموزش چه تاثیری بر سلامتی شما دارد. این ممکن است برای همه جالب نباشد اما به عنوان یک ورزشکار مطمئناً این ویژگی را دوست دارید. سرانجام ، در حالت ساعت هوشمند بیش از 7 روز و در حالت GPS با موسیقی حداکثر 5 ساعت دوام دارد.

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی