بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

همه ما می دانیم که مشاهده سریع تخلیه باتری تلفن همراه شما ، خصوصاً در مواردی که بیشترین نیاز را دارید ، چقدر ناامیدکننده است. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که دوام باتری تلفن یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مردم با تلفن های هوشمند خود با آن روبرو هستند.

در اینجا 5  روش ساده برای افزایش عمر باتری تلفن شما آورده شده است. 

 

1. از شارژ تلفن یک شبه خودداری کنید

پس از شارژ کامل تلفن ، می توانید باتری را بیش از حد گرم کرده و صدمه ای بیندازید.

از شارژ آن در تمام طول شب خودداری کنید و تلفن هوشمند خود را بین 60 تا 80 درصد شارژ نگه دارید.

هر سه ماه یک بار می توانید اجازه دهید باتری کاملاً خالی شود و سپس آن را 100٪ شارژ کنید. این به حفظ ظرفیت شارژ کمک می کند.

 

2. روشنایی را کم کنید

صفحه تلفن شما حداکثر انرژی را مصرف می کند ، بنابراین از تنظیم صفحه نمایش روی روشنایی خودکار خودداری کنید. بهتر است روشنایی صفحه را کم کنید یا در صورت لزوم آن را دستی تغییر دهید .

آن را امتحان کنید و از دیدن میزان کمک به بهبود عمر باتری متعجب خواهید شد.

 

3. از حالت ارتعاش خودداری کنید

قرار دادن تلفن در حالت لرزش برای تماس های ورودی اما نه برای پیام ها و سایر اعلان ها ، بسیار خوب است ، زیرا باتری را به سرعت تخلیه می کند.

ارتعاش حتی بیشتر از آهنگ های زنگ مصرف برق می کند. برای خاموش کردن حالت لرزش ، به تنظیمات> صدا بروید و گزینه "لرزش برای تماس ها" را انتخاب کنید.   

 

4. بلوتوث و GPS را در صورت عدم استفاده خاموش کنید

روشن نگه داشتن بلوتوث و GPS به مدت طولانی می تواند به سرعت باتری تلفن شما را نیز خالی کند.

با خاموش کردن آنها در صورت عدم استفاده ، می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. بله ، Wi-Fi باتری نیز مصرف می کند اما همچنین از برق کمتری نسبت به 3G / 4G استفاده می کند. بنابراین توصیه نمی کنیم Wi-Fi را خاموش کنید.

 

5. از برنامه های ناخواسته خلاص شوید

برنامه هایی که در پس زمینه نیز باتری تخلیه می شوند. صفحه اصلی تلفن خود را بریزید و آن ده برنامه را که به سختی از آنها استفاده می کنید حذف کنید.

در Android ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات> برنامه ها بروید. برنامه هایی را که می خواهید غیرفعال کنید انتخاب کنید و روی حذف نصب ضربه بزنید. در iOS ، روی یک برنامه ضربه بزنید و نگه دارید ، روی X در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. تلفن شما نه تنها سریعتر کار می کند بلکه باتری کمتری نیز مصرف می کند. همچنین برای افزایش عمر تلفن هوشمند ، توصیه می کنیم طرح ضمانت تمدید Onsitego را خریداری کنید. آسیب دیدگی تلفن خصوصاً پس از ضمانت سازنده در بیشتر افراد شایع است با پایان یافتن ضمانت تولید کننده ، حتی کوچکترین تعمیر نیز می تواند فراتر از هزینه تعمیر برای شما هزینه داشته باشد. 
 

بنابراین عاقلانه است که با یک برنامه ضمانت طولانی از تلفن خود پشتیبان تهیه کنید. این طرح تمام نقص ها و نقص های عملکردی را که در ضمانت نامه یک تولید کننده استاندارد است پوشش می دهد.

  • ۹۹/۱۲/۱۳
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی