بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

حدود دو سال است که ما اطلاعات مربوط به آیفون SE را می شنویم و سرانجام ، امسال ، در سال 2020 ، اپل به زودی آیفون SE 2 را راه اندازی می کند. بنابراین ، بیایید نگاهی به آنچه که تاکنون می دانیم بیاندازیم.

همچنین بخوانید: OnePlus 8 Pro Leak

تاریخ انتشار
بر اساس منابع ، تاریخ عرضه پیش بینی شده آیفون SE 2 مارس 2020 است. گزارش هایی مبنی بر اینکه این آیفون مقرون به صرفه است ، آیفون است و به بهار سال 2020 می رسد. راه اندازی دستگاه هند هنوز ناشناخته است ، اما دستگاه وارد می شود هند در عرض دو هفته با راه اندازی جهانی.

آیفون SE 2 طراحی
تیزر آیفون se2 - طراحی
منبع تصویر - https://morningtick.com/
ما قبلاً چند نمایش در مورد آیفون SE2 دیده ایم و طراحی کاملاً الهام گرفته شده از آیفون 4 و آیفون 8 است. طبق گزارشات جدید ، آیفون SE 2 در چهار رنگ مشکی ، قرمز محصول ، خاکستری و زرد در دسترس خواهد بود. مشخصات سخت افزاری و ابعاد آیفون SE 2 تقریباً مشابه آیفون 8 است.

مشخصات آیفون SE 2
تیزر آیفون se2 - مشخصات
منبع تصویر - https://morningtick.com/
ابعاد
یک شرکت فناوری چینی به نقل از آیفون SE 2 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی مشابه آیفون SE است. وزن آن 113 گرم و ضخامت آن 7.6 میلی متر است. اندازه گیری ها 123.8 در 58.6 میلی متر است. 

نمایش دادن
انتظار می رود آیفون SE 2 همان نمایشگر 4.7 اینچی مدل قبلی خود را داشته باشد. این یک صفحه LCD خواهد بود و به وضوح تصویر 1334 750 750 محدود می شود. این پیکسل 326ppi خواهد بود که همان آیفون 11 است.

پردازنده
انتظار می رود آیفون SE 2 در مارس-آوریل سال 2020 راه اندازی شود و دارای همان تراشه سریع A13 Bionic همان سری آیفون 11 باشد. SE2 3 گیگابایت رم ارائه می دهد و ممکن است با 32 گیگابایت حافظه داخلی تا 128 گیگابایت شروع شود. و بدون شک این یک قهرمان عملکرد خواهد بود. 

دوربین
یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در عقب در SE2 انتظار می رود و این دقیقاً همان دوربین سری آیفون 11 خواهد بود. در کنار این ، انتظار می رود SE2 از یک دوربین 3D دوربرد جدید و همچنین برای Face-ID بهره ببرد. از نظر دوربین جلو ، انتظار می رود SE 2 از یک دوربین 5MP یا 7MP برخوردار باشد.

آنتن
یک شرکت فناوری چینی همچنین پیش بینی کرد که آیفون SE 2 با آنتن های به روز شده عملکرد بی سیم را بهبود می بخشد. آنتن از پلیمر کریستال مایع ساخته خواهد شد ، معروف به دلیل واکنش کم و مقاومت در برابر فشار.

همچنین بخوانید: بهترین تلفن های همراه زیر 40000

ویژگی های جدید
تیزر iphone se 2 - ویژگی های جدید
منبع تصویر -OnLeaks
آیفون جدید تقریباً تمام ویژگی های مشابه آیفون SE را خواهد داشت ، بنابراین انتظار نداشته باشید و یک ویژگی جدید در این مدل داشته باشید. با این حال ، برخی تغییرات جزئی را می توان در آیفون جدید مشاهده کرد که در زیر آورده شده است

شارژ بی سیم
از آنجا که آیفون SE 2 می تواند از صفحه پشتی روکش دار شیشه ای بهره ببرد ، ممکن است از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

گزینه های بیومتریک
طبق گزارشات ، آیفون SE 2 فاقد شناسه خواهد بود. Touch ID تنها ویژگی بیومتریک در این تلفن جدید خواهد بود. 

نتیجه
آیفون SE 2 شاید جالب ترین گوشی هوشمند سال 2020 نباشد ، اما برای کسانی که به دنبال روش های بودجه ای برای ورود به اکوسیستم اپل هستند گزینه ای عالی خواهد بود.

  • ۹۹/۱۲/۱۲
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی