بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

Samsung Galaxy M51
سامسونگ کهکشان M51 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی خود ، در تست حلقه ما 32 ساعت خسته کننده بود . اگر این به اندازه کافی چشمگیر نباشد ، آن را با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED و یک Qualcomm Snapdragon 730G SoC نسبتاً قدرتمند مدیریت کرد. به تجربه ما ، با استفاده منظم و با یک بار شارژ ، به راحتی بیش از دو روز طول کشید. برای شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی می شود که مفید است.

 

Realme 7 و Realme 7 Pro
تلفن های هوشمند سری 7 اخیر Realme نتایج چشمگیر باتری را ارائه داده اند. در تست حلقه ما ، Realme 7 کمی بیشتر از 24 ساعت کار کرد ، در حالی که Realme 7 Pro کمی بیش از 22 ساعت کار کرد. Realme 7 دارای یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات است. این محصول همچنین دارای یک SoC قدرتمند و نمایشگر 90 هرتزی است که باعث می شود جایگاه خود را در این لیست بدست آورد. Realme 7 Pro دارای یک باتری نسبتاً کوچکتر 4500 میلی آمپری است اما به همراه یک شارژر 65 واتی در جعبه موجود است. هر دو گوشی های هوشمند نسبتاً قدرتمندی برای دو بخش مختلف قیمت هستند و می توانند عمر باتری را به همان اندازه چشمگیر ارائه دهند.

 

 

Samsung Galaxy M31s
سامسونگ کهکشان M31s پیگیری به کهکشان M31 است و همچنان به ورزش یک باتری بزرگ 6،000mAh. ما موفق شدیم به طور متوسط ​​حدود دو روز کامل قبل از اینکه حتی هنگام آزمایش آن به فکر شارژ آن بیفتیم. در تست حلقه ویدیویی تلفن کمی بیش از 24 ساعت دوام آورد. یکی از دلایل این عملکرد عالی باتری ، کم قدرت بودن Exynos 9611 SoC است. Samsung Galaxy M31s با یک شارژر 25 واتی در جعبه عرضه می شود که به شما کمک می کند باتری بزرگ را نسبتاً سریع پر کنید.

 

Realme Narzo 10 و Narzo 10A
اولین تلفن هایی که سری Narzo Realme را شروع کردند ، Narzo 10 و Narzo 10A در تست حلقه باتری عملکرد قابل توجهی را ارائه دادند و بیش از 24 ساعت کار می کنند. Narzo 10 از یک MediaTek G80 SoC نسبتاً قدرتمند بهره می برد اما این نمایشگر فقط دارای وضوح HD + است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند که خوب است. Narzo 10A بخش ابتدایی بازار گوشی های هوشمند را هدف قرار داده و همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است اما از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

Realme C12 و Realme C15
Realme C12 و C15 Realme به اشتراک بگذارید بسیاری از شباهت، از جمله یک باتری 6،000mAh. با تشکر از این ، یک SoC کم مصرف و نمایشگرهایی با وضوح پایین ، هر دو گوشی هوشمند در تست حلقه باتری ما حدود 32 ساعت دوام آوردند. وقتی ما آنها را آزمایش کردیم تقریباً به دو روز استفاده کامل ترجمه شد. شارژ این گوشی ها مدتی طول می کشد. Realme C15 کشتی با یک شارژر 18W در جعبه است، کمک می کند که سرعت شارژ کمی، اما C12 طول می کشد بسیاری دیگر با توجه به 10W شارژر که همراه با آن همراه است.

 

آیا Android One مانع از گوشی های هوشمند نوکیا می شود؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

  • ۹۹/۱۲/۰۹
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی