بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

Rs های فرعی بخش 20،000 قیمت امروز از طیف وسیعی از تلفن های هوشمند قدرتمند برخوردار است که همه چیزهایی را که بیشتر افراد برای استفاده روزمره می خواهند یا نیاز دارند ، ارائه می دهند. اگرچه اضافه های جدیدی برای ماه دسامبر نداریم ، اخیراً شاهد پرتاب های بسیار خوبی بودیم که هنوز قابل تأمل هستند. لیست ما شامل تلفن هایی است که ویژگی هایی را ارائه می دهند که زمانی محدود به تلفن های بسیار گران تر بودند ، از جمله چندین دوربین با کیفیت بالا ، شارژ سریع ، بار RAM و حافظه ذخیره سازی و پردازنده های درجه بازی. ما اخیراً چندین تلفن عالی با قیمت زیر Rs را بررسی کرده ایم. 20000 که ارزش بالایی برای پول دارند.

Realme اوایل سال جاری 7 Pro را به عنوان بخشی از سری 7 جدید خود راه اندازی کرد که دارای تعداد زیادی نسخه برتر از Realme 6 Pro است . سامسونگ همچنین Galaxy M31s را به بازار عرضه کرد که دارای یک نمایشگر سوراخ سوراخ مدرن و شارژ سریعتر در مقایسه با Galaxy M31 است . قیمت برخی از مدل ها کاهش یافته است ، بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد. ما همچنین با بازنشستگی برخی از توصیه های قبلی خود ، بقیه این لیست را به روز کرده ایم.

اگر بودجه ای روپیه دارید. 20،000 ، در اینجا بهترین گوشی های هوشمندی است که باید برای خرید بعدی خود در نظر داشته باشید.


بهترین تلفن های زیر 20،000
تلفن های زیر Rs. 20،000    رتبه بندی Gadgets 360 (از 10)    قیمت (طبق توصیه)
Samsung Galaxy M31s    8    Rs 19،499
Realme 7 Pro    8    Rs 19999
Motorola One Fusion +    8    Rs 17،499
Redmi Note 9 Pro Max    8    Rs 16999
Poco X3    8    Rs 16999
Realme 6 Pro    8    Rs 17999
Samsung Galaxy M31    8    Rs 16،499
 

Samsung Galaxy M31s
سامسونگ Galaxy M31s را با قیمت Rs روانه بازار کرد. 19،499 ، و فکر می کنم برخی از نوسانات وجود دارد ، هنوز هم با این قیمت در دسترس است. سامسونگ عادت دارد قیمت ها را تعدیل کند ، بنابراین تا زمانی که این مقاله را می خوانید ، اگر قیمت تغییر کند تعجب نخواهیم کرد.

ما فکر می کنیم Galaxy M31s یک بروزرسانی مناسب برای Galaxy M31 است. قیمت شروع بالاتری دارد ، اما با این هزینه اضافی شما یک نمایشگر AMOLED Infinity-O ، یک شارژر همراه ظرفیت بالاتر و یک طراحی کمی اصلاح شده دریافت خواهید کرد. بسیاری از مواردی که باعث زیبایی Galaxy M31 شده اند ، مانند باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی را در خود نگه می دارد ، اما همچنین برخی از موارد منفی مانند SoC تاریخ دار را نیز به همراه دارد. این بدان معنا نیست که این گوشی نمی تواند به خوبی از پس اندروید برآید ، اما در مقایسه با آنچه رقبا با این قیمت ارائه می دهد ، پردازنده قطعاً احساس ضعف می کند.

دوربین ها مناسب هستند اما تثبیت کننده فیلم عالی نیست و عکسهای کم نور بهترین جزئیات را ندارند. با این وجود ، اگر دوام باتری در اولویت اصلی شما باشد ، Galaxy M31s همچنان در رده های برتر در کلاس خود قرار دارد.

Samsung Galaxy M31s    
Samsung Galaxy M31s
₹ 19،499
خرید
مرور
مشخصات کلیدی
اخبار
طرح
نمایش دادن
نرم افزار
کارایی
عمر باتری
دوربین
ارزش پول
خوب
ماندگاری عالی باتری
نمایشگر AMOLED واضح
شارژر سریع همراه
بد
تاریخ پردازنده
عملکرد ضعیف دوربین کم
تثبیت کننده ضعیف فیلم
جزئیات بررسی Samsung Galaxy M31s را بخوانید
خرید در    
Samsung Galaxy M31s (6 گیگابایت RAM ، 128 گیگابایت) - Mirage Black
₹ 19،499
Samsung Galaxy M31s (6 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت) - Mirage Blue
₹ 19،499
Samsung Galaxy M31s (8 GB RAM، 128 GB) - Mirage Blue - 
₹ 20،499
Realme 7 Pro
مدل برتر 7 سری Realme ، Realme 7 Pro دارای برخی از پیشرفت های بزرگتر نسبت به Realme 6 Pro مانند صفحه نمایش AMOLED یا با نرخ تازه سازی بالا ، شارژ سریع 65 و بلندگوهای استریو است. با قیمت شروع Rs. 19999 ، این مدل ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی هایی دارد که تعداد کمی از افراد دیگر می توانند در این بخش مطابقت داشته باشند. شارژ 65 وات به خوبی کار می کند و اسپیکرهای استریو باعث می شود محتوای مورد نظر غوطه ورتر شود. تلفن جدید همچنین در مقایسه با 6 Pro باریک و سبک تر است که یک امتیاز خوب است.

با این حال ، شما یک صفحه نمایش 90 هرتزی دریافت نمی کنید که کمی ناامید کننده باشد. 7 Pro همچنین دارای Qualcomm Snapdragon 720G SoC مشابه 6 Pro است ، بنابراین هیچ افزایش عملکرد واقعی نیز وجود ندارد. دوربین اصلی عقب کمی بهبود یافته است ، اما یک بار دیگر ، شما در دوربین سلفی فوق العاده زاویه دید و دوربین تله عقب 6 Pro غافل می شوید.

اگرچه شکی نیست که Realme 7 Pro تلفن خوبی است ، اما در برخی مناطق یک گام به عقب برمی دارد ، به همین دلیل است که Realme 6 Pro همچنان گزینه مناسبی در این بخش است.

Realme 7 Pro    
Realme 7 Pro
19999 پوند
خرید
مرور
مشخصات کلیدی
اخبار
طرح
نمایش دادن
نرم افزار
کارایی
عمر باتری
دوربین
ارزش پول
خوب
طراحی خوش ساخت و خوش ساخت
دوربین ها در نور روز خوب عمل می کنند
بلندگوهای استریو صدای خوبی دارند
نمایشگر AMOLED زنده
شارژ بسیار سریع ، عمر باتری خوب
بد
عملکرد متوسط ​​دوربین کم نور
فقط نمایشگر 60Hz
جزئیات بررسی Realme 7 Pro را بخوانید
خرید در    
Realme 7 Pro (6 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت) - آینه آبی
19999 پوند
Realme 7 Pro (6 گیگابایت RAM ، 128 گیگابایت) - آینه نقره ای
19999 پوند
Realme 7 Pro (6 گیگابایت RAM ، 128 گیگابایت) - Sun Kissed Leather
₹ 20،999
Motorola One Fusion +
موتورولا یکی فیوژن + علاوه بر خوش آمدید به روپیه زیر است. 20،000 قطعه قیمت در حالی که قیمت بسیار رقابتی است ، موتورولا از نظر سخت افزاری کم کاری نکرده است. این نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی و بدون ناچ دارد. این پنل دارای گواهینامه HDR10 است و زاویه دید بسیار خوبی دارد. همچنین یک بلندگو با صدای بلند پایین دارد که از صفحه نمایش واضح تعریف می کند. انرژی موتورولا وان فیوژن + Qualcomm Snapdragon 730G SoC بسیار توانمند است.

در معیارهای ما خیلی خوب به ثمر رسید. One Fusion + فقط در یک پیکربندی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است. به لطف سینی ترکیبی دو سیم کارت می توانید فضای ذخیره سازی را گسترش دهید. موتورولا همچنین یک باتری 5000 میلی آمپری را نیز در خود جای داده است و این گوشی با یک توربوشارژر 18 وات ارائه می شود.

این سیستم عامل اندروید پاک را اجرا می کند و ما با هیچ گونه نرم افزار نصب پیش فرض روبرو نمی شویم. Motorola One Fusion + دارای چهار دوربین در پشت و یک دوربین سلفی پاپ آپ است. این یک سنسور اولیه 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده عریض 8 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دارد. عملکرد دوربین در نور روز خوب بود و تلفن سریع فوکوس و نور را به درستی قفل می کرد. عکس های کم نور متوسط ​​بودند اما استفاده از حالت Night تفاوت زیادی ایجاد کرد. ضبط ویدئو حداکثر 4K است و تلفن در ایجاد ثبات در روز کار خوبی انجام می دهد.

Motorola One Fusion +    
Motorola One Fusion +
₹ 17،499
خرید
مرور
مشخصات کلیدی
اخبار
طرح
نمایش دادن
نرم افزار
کارایی
عمر باتری
دوربین
ارزش پول
خوب
ماندگاری خوب باتری
پردازنده قدرتمند
دوربین های مناسب
اندروید نزدیک به سهام
بلندگو با صدای بلند پایین
بد
بزرگ و بزرگ
شارژ نسبتاً کند
کیفیت متوسط ​​فیلم کم نور
جزئیات بررسی Motorola One Fusion + را بخوانید
خرید در    
Motorola One Fusion + (6 GB RAM، 128 GB) - Twilight Blue
₹ 17،499
Redmi Note 9 Pro Max
ردمی توجه 9 نرم افزار مکس  شروع تحت روپیه راه اندازی شد. 15000 ، اما افزایش GST باعث افزایش قیمت ها شد. Redmi Note 9 Pro Max از سخت افزار زیادی با Redmi Note 9 Pro برخوردار است - هر دو گوشی از نمایشگرهای 6.67 اینچی بهره می برند که برای تماشای فیلم مناسب هستند اما برای استفاده یک دست نیستند.

Redmi Note 9 Pro Max دارای یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه است که به شما امکان می دهد سریع قفل آن را باز کنید. Redmi Note 9 Pro Max با رعایت روند فعلی دارای چهار دوربین عقب است اما ماژول کاملاً بیرون زده است. Redmi Note 9 Pro Max توسط Qualcomm Snapdragon 720G SoC مجهز شده است. شیائومی آن را در سه نوع ارائه می دهد: نوع پایه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و قیمت آن روپیه است. 16999؛ حافظه داخلی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و قیمت آن روپیه است. 18،499. نسخه برتر 19999 روپیه قیمت دارد که به سختی در این لیست زیر حد مجاز است.

Redmi Note 9 Pro Max در یک باتری 5،020 میلی آمپری قرار دارد و عمر باتری بسیار خوبی را ارائه می دهد. شیائومی یک شارژر 33 واتی را در جعبه بسته بندی می کند. عملکرد دوربین Redmi Note 9 Pro Max بسیار خوب است ، اما گاهی اوقات عکس ها بیش از حد شارپ می شوند. عملکرد دوربین در نور کم متوسط ​​است اما حالت Night به ضبط خروجی بهتر کمک می کند.

  • ۹۹/۱۲/۰۸
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی