بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

بررسی باتری گوشی ها

اینجا باتری های گوشی های مختلف را بررسی میکنیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا باتری Android شما سالم است؟ نحوه بررسی رایگان

نمی دانید چگونه می توان سلامتی باتری را در Android بررسی کرد؟ در اینجا چگونگی نگاهی اجمالی به سلامت باتری گوشی اندرویدی خود آورده شده است.

عمر باتری اندروید را افزایش دهید
با گذشت زمان ، اکثر کاربران تلفن های هوشمند باتری دستگاه خود را با برخی از مشکلات مواجه می کنند. از آنجا که باتری ها قابل مصرف هستند ، با گذشت زمان عملکرد آنها کاهش می یابد. بعد از چند سال ، آنها به همان اندازه که تازه کار بودند شارژ نمی کنند.


با دانستن این موضوع ، ممکن است بخواهید سلامت باتری تلفن خود را تا آنجا که ممکن است حفظ کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید سلامت باتری Android را کنترل کنید تا دستگاه شما تا زمانی که ممکن است روان کار کند.

آیا می توانید سلامت باتری را در Android بطور مستقیم بررسی کنید؟
متأسفانه ، Android روشی داخلی برای بررسی سلامت باتری شما ارائه نمی دهد. اگر آگاهی نداشته باشید ، اندروید برخی از اطلاعات اساسی مربوط به باتری را در تنظیمات خود ارائه می دهد.

به تنظیمات> باتری بروید و روی گزینه مصرف باتری در منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید . در صفحه استفاده از باتری ، لیستی از برنامه هایی را مشاهده می کنید که از آخرین شارژ کامل دستگاه شما بیشترین باتری را مصرف کرده اند. روی دکمه منوی سه نقطه ای ضربه بزنید و نمایش کامل استفاده از دستگاه را انتخاب کنید تا استفاده از فرایندهای سیستم مانند صفحه نمایش و خود سیستم عامل شامل شود.


گالری تصاویر (2 عکس)
منوی باتری Android
نمودار باتری Android
اگرچه این به شما امکان مدیریت سلامت باتری را نمی دهد ، اما حداقل می توانید برنامه هایی را که باتری زیادی مصرف می کنند شناسایی کرده و استفاده از آنها را محدود کنید. به نوبه خود ، باتری شما را برای مدت طولانی تری در یک ظرفیت قوی نگه می دارد. در همین راستا ، مطمئن شوید که نکات مربوط به صرفه جویی در مصرف باتری در Android را مرور کرده اید .

عمر باتری تلفن هوشمند اندرویدی
10 نکته اثبات شده و آزمایش شده برای افزایش عمر باتری در Android
در اندروید از عمر باتری ضعیف رنج می برید؟ برای دریافت آب بیشتر از باتری دستگاه Android خود ، این نکات را دنبال کنید.

سلامت باتری را از طریق کد شماره گیر بررسی کنید
اندروید چند کد پنهان دارد که می توانید برای دسترسی به منوهای آزمایشی به برنامه Phone خود ضربه بزنید. یکی از اینها اطلاعات مختلفی از جمله سلامتی باتری را درباره دستگاه شما نمایش می دهد.

متأسفانه ، در آزمایش ما بر روی Pixel 4 با Android 10 ، این منو هیچ داده باتری را شامل نمی شود. با این حال ، ممکن است نتایج بهتری در دستگاه خود داشته باشید.

گالری تصاویر (2 عکس)
منوی اصلی Android Testing
Android Test Menu Wi-Fi
این تقریباً تمام داده های باتری است که آندروید به خودی خود ارائه می دهد. برای انجام یک بررسی صحیح سلامت باتری ، باید به راه حل های شخص ثالث مراجعه کنید.


نحوه بررسی سلامت باتری در Android با AccuBattery
AccuBattery یکی از بهترین برنامه ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باتری دستگاه Android شما است. گرچه نمی تواند به اندازه یک برنامه فقط ریشه داده ارائه دهد ، اما بهترین بررسی کننده سلامت باتری برای کاربران اندرویدی است که روت نشده اند.

بارگیری: AccuBattery برای آندروید (رایگان ، نسخه ممتاز موجود)

چگونه AccuBattery سلامت باتری را بررسی می کند
پس از نصب آن ، یک صفحه معرفی با اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد AccuBattery مشاهده خواهید کرد.

ایده اصلی این برنامه این است که باتری تلفن شما قبل از کاهش چشمگیر عملکرد آن ، تعداد چرخه شارژ محدودی دارد. با هر بار تخلیه کامل باتری از 100 تا صفر درصد ، یک چرخه کامل اتفاق می افتد. گرچه لازم نیست این یک باره باشد.


به عنوان مثال ، بگویید تلفن شما از 100 به 50 درصد خالی شده است. اگر سپس آن را به 100 درصد شارژ کردید و اجازه دادید دوباره به 50 درصد کاهش یابد ، این معادل یک چرخه کامل است.


AccuBattery بیان می دارد که فقط با شارژ دستگاه به 80 درصد به جای 100 درصد کامل ، از چرخه کمتری استفاده خواهید کرد و بنابراین عمر باتری را افزایش می دهید. این ابزار چند ابزار را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا به این هدف پایبند باشید.

با استفاده از AccuBattery
پس از تنظیم اولیه ، می توانید برگه های AccuBattery را مرور کنید ، اما آنها اطلاعات زیادی در آنها نخواهند داشت. به دلیل ماهیت برنامه ، قبل از شروع دریافت اطلاعات مفید ، باید آن را نصب کرده و از تلفن خود مانند مدتی معمول استفاده کنید.

بنابراین برای شروع ، شما باید هدف خود را از شارژ 80 درصدی تلفن خود جدا کنید. AccuBattery شامل زنگ هشدار است که در این سطح شارژ به شما هشدار می دهد. اگر می خواهید آن را تنظیم کنید ، از برگه شارژ دیدن کنید و نوار لغزنده آبی را به سطح دیگری بکشید.

گالری تصاویر (2 عکس)
لغزنده برگه شارژ AccuBattery
اطلاعات شارژ AccuBattery
وقتی تلفن شما به برق متصل است ، این برگه همچنین اطلاعات مربوط به مدت زمان شارژ شدن را نمایش می دهد. با گذشت زمان دقیق تر ، این به شما کمک می کند مدت زمان نشستن تلفنتان روی شارژر را تخمین بزنید.

نظارت بر اینکه کدام برنامه ها از باتری استفاده می کنند
در برگه تخلیه ، اطلاعات مربوط به نحوه مصرف برق تلفن خود را پیدا خواهید کرد. این نشان می دهد که چه میزان از باتری هنگام روشن و خاموش بودن صفحه و همچنین در خواب عمیق استفاده شده است ( در صورت علاقه بیشتر به حالت تعویض اندروید مراجعه کنید).

تحت دسترسی استفاده از برنامه ، مطمئن شوید که به ارائه مجوز برای برنامه به داده ها استفاده از دسترسی. این به شما اطلاعات بیشتری می دهد که کدام برنامه ها باتری شما را بیشتر تخلیه می کنند.

گالری تصاویر (2 عکس)
لغزنده تخلیه AccuBattery
اطلاعات تخلیه AccuBattery
هنگامی که برنامه نحوه استفاده از تلفن خود را می آموزد ، برآورد زمان دوام باتری در میزان شارژ فعلی را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که این مورد با کالیبراسیون باتری متفاوت است ، که غیر ضروری است .

داده های سلامت باتری AccuBattery
البته همه اینها به چگونگی بررسی سلامت باتری تلفن شما پیوند می خورد. بهداشت تب نشان می دهد شما سلامت باتری با مقایسه تخمین ظرفیت به ظرفیت طراحی شده از کارخانه. این به شما امکان می دهد در مقایسه با وضعیت کاملاً جدید خود ، ببینید باتری شما چه میزان انرژی را با یک شارژ کامل نگه دارد.

برای دریافت بینش بیشتر ، می توانید نمودار سایش باتری را در زیر بررسی کنید. این نشان می دهد که شما روزانه چه میزان فشار را به باتری وارد کرده اید تا بتوانید در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.

گالری تصاویر (2 عکس)
ظرفیت 05a-accubattery-health
نمودار سلامت AccuBattery
اگر می خواهید آمار روزهای گذشته را ببینید ، به برگه تاریخچه نگاهی بیندازید .

گزینه های AccuBattery و Upgrade Pro
این تقریباً تمام مواردی است که باید برای استفاده از AccuBattery بدانید. قبل از شروع کار ، باید چند تنظیمات آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نحوه تنظیم شما را تنظیم کرده است. روی دکمه منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید تا نگاهی بیندازید.

گالری تصاویر (2 عکس)
تنظیمات AccuBattery 01
تنظیمات AccuBattery 02
این گزینه ها به شما امکان می دهد واحد دما را تغییر دهید ، زمان های مزاحم را برای زنگ شارژ تنظیم کنید و گزینه های اعلان برنامه را تغییر دهید. به طور پیش فرض ، AccuBattery یک اعلان مداوم را با برخی اطلاعات باتری نمایش می دهد. در صورت آزار دهنده بودن می توانید این مورد را غیرفعال کنید.

اگر برنامه را دوست دارید ، باید خرید AccuBattery Pro را از طریق خرید درون برنامه ای نیز در نظر بگیرید. با پرداخت چند دلار ، می توانید تبلیغات را حذف کرده و به مضامین تاریک دسترسی پیدا کنید ، به علاوه آمار تاریخی بیشتری را مشاهده کرده و اطلاعات اضافی باتری را در اعلان اضافه کنید.

سلامت باتری موبایل خود را به راحتی بررسی کنید
AccuBattery به سادگی می تواند ببیند که باتری اندروید شما چقدر سالم است. اگرچه اطلاعات کاملی را ارائه نمی دهد ، اما بسیار بیشتر از آن چیزی است که اندروید به تنهایی ارائه می دهد. یک یا دو هفته پس از نصب به آن فرصت دهید و داده های عملی برای استفاده خواهید داشت.

به یاد داشته باشید که لازم نیست بیش از حد در مورد سلامتی باتری خود استرس داشته باشید. تا زمانی که باتری خود را به طور مداوم خالی نکنید ، اکثر باتری های تلفن به اندازه کافی جامد هستند و می توانند چند سال استفاده عادی را دوام آورند. حفظ سلامت باتری تا جایی که می توانید فکر بدی نیست ، اما نباید درباره آن وسواس به خرج دهید.

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • ساوش کیهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی